Glamorous Plus

Eleged van abból, hogy imádod a divatot, de az sokszor nem viszonozza? Miért lenne a stílus a vékony lányok kiváltsága? Szívesen olvasnál az aktuális trendekről, hírekről, duci lányokat érintő lehetőségekről? Valószínűleg jó helyen jársz :) Személyes tapasztalatok, vélemények, tippek, illetve hírek a nagy világból. xxx

Kategóriák

Látogatók

Web Counters
látogatás

Hozzászólások

MIRROR - Grammy 2011

2011.02.14. 18:54 | crystalized | Szólj hozzá!

Nagy díjátadó fan vagyok, de az igazat megvallva, általában a díjaknál sokkal jobban érdekel a vörös szőnyeges bevonulás :) A múltkor végignéztem a hajnali 5-ig tartó Golden Globe-ot, és azt hiszem az Oscar-al se teszek majd másként. A Grammy-t kevésbé követtem figyelemmel, de így is kigyűjtöttem pár ruhát, ami mellett nem mehetünk el szó nélkül :)


Minden egyes eseményen csak ámulok, hogy mi lett az Osbourne lányból! A 26 éves Kelly sose nézett ki ilyen jól. Most nem tennék be róla egy pár évvel ezelőtti képet, azt hiszem, mindannyian emlékszünk még a The Osbournes reality-re, és a vakolt arcú, punk Kellyre. Na de hát miből lesz a cserebogár – Ozzy büszke lehet a lányára, szebb, mint valaha. Imádom ezt a színt, amit visel, és természetesen a ruha is telitalálat volt!

 

 


Az est egyik csalódása számomra Jennifer Hudson volt. A ruhája önmagában tetszett, de neki feltűnően nem állt jól, főleg úgy a mellrész tájékán. A kerekded formáiról híres, Oscar-díjas énekesnő/ színésznő rengeteget fogyott, és ez sajnos a bőrén is megmutatkozik.


Sose voltam egy JLo fan, de mostanában figyelemmel követem az American Idol 10. évadát, ahol Steven Tyler és Randy Jackson mellett Ő a harmadik zsűritag. Sok rosszat olvastam már róla, hogy egy hárpia a színfalak mögött, de a műsorban egyszerűen imádnivaló, le a kalappal előtte. Hozta a megszokott latin istennő stílust, semmi meglepő! :)

 

 

 


Katy Perry ruhája nekem nagyon nem jött be, ez az angyalszárnyas dolog nem túl eredeti. VISZONT. Nagyon édes volt, hogy magával hozta a nagyiját, akinek már a botja önmagában stílusosabb, mint szárnyas unokája :)

 

 


Nem igazán tudom, hogy Nicki Minaj mit szeretne elérni ezzel a stílussal, nem tudom Őt hova tenni. A zenéjébe nem kötnék bele, valakinek vagy bejön, vagy nem, de a Lady Gaga trónfosztás már nagyon nem menő..

 

 


És elérkeztünk a Glee-s részleghez! :) Már megszokhattátok, hogy sokat írok Amber-ről, de hát ez van :) A ruhája most annyira nem tetszett, de a kisugárzása most is vitathatatlan volt :)

 

 


Dianna Agron
szerintem az összes Glee-s lány közül a legszebb, még ha most ez a ruha nem is ezt mutatja. Annyira nem volt jó választás, kicsit gyászos az összhatás, de a sminkje nagyon jól sikerült!

 

 


A harmadik pedig Lea Michele, akinek választásával már elégedettebb vagyok. Nagyon tetszenek a fodrok és az arany minta a derekánál!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://glamorousplus.blog.hu/api/trackback/id/tr592661204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása