Glamorous Plus

Eleged van abból, hogy imádod a divatot, de az sokszor nem viszonozza? Miért lenne a stílus a vékony lányok kiváltsága? Szívesen olvasnál az aktuális trendekről, hírekről, duci lányokat érintő lehetőségekről? Valószínűleg jó helyen jársz :) Személyes tapasztalatok, vélemények, tippek, illetve hírek a nagy világból. xxx

Kategóriák

Látogatók

Web Counters
látogatás

Hozzászólások

MIRROR - And the Oscar goes to...

2011.02.28. 11:18 | crystalized | Szólj hozzá!

…Nem mindig annak, akinek szurkoltam, de összességében elégedett vagyok a díjazottakkal :) Ellenben ha eltekintünk ettől, szerintem a valaha volt, egyik leggyengébb Oscar műsort sikerült összehozniuk a rendezőknek. A ruhákkal kapcsolatban is vegyes érzelmeim vannak. Most csak egy sima blogoló leszek, megosztom veletek szinte az összes ruhát, plusszos szempontoktól függetlenül. Már éjjel elkezdtem írni a bejegyzést, miközben élőben néztem a vörös szőnyeges bevonulást, de úgy döntöttem, inkább csak reggel fejezem be.

Tehát nézzük az estét lépésről, lépésre :) Szuper hosszú bejegyzés lesz, készüljetek fel :)

Az est egyik – számomra – sarkallatos pontja a műsorvezető páros volt. Ne értsetek félre, én is jókat kacagtam Anne Hathaway-en és James Franco-n, de sokszor úgy éreztem, hogy amit produkálnak az nem elég egy ilyen kaliberű rendezvényhez. Sokkal inkább éreztem úgy, hogy egy MTV díjátadót nézek, de mindegy, ez legyen már az én bajom. Az akadémia helyében maradnék a klasszikus komédiásoknál a jövőben.

Tehát Anne Hathaway, kezdjük vele. A műsor során 8-szor öltözött át, 7 estélyiben és 1 szmokingban láthattuk ( ekkor James női ruhában volt :)). A vörös szőnyeges, Valentino ruhájával kapcsolatban vegyes érzelmeim vannak. Nem az a ruha, amire ha ránézek azt mondom, hogy ronda, de mégis….Nem, nem volt jó választás, elég sápadtnak tűnt benne. Ha már a pirosas, bordós színeknél akar maradni, akkor sokkal jobb döntés volt az egyik blokkban viselt Versace ruhája. De összességében, a hét ruhaköltemény közül, egyik se ragadott magával.

 


A piros volt az est egyik legnépszerűbb színe, többen is döntöttek emellett. Itt van például a legjobb női mellékszereplő kategóriában jelölt Jennifer Lawrence. Sokan imádták a ruháját, mert hogy letisztult, meg Calvin Klein, stb. De én nem tudok elvonatkoztatni attól, hogy ha csak derékig nézem, akkor olyan, mintha egy Baywatch jellegű fürdőruhát viselne.

 

 


A piros mellett döntött még Sandra Bullock, akinek meglepően jól állt a szín. Mikor megkérdezték, hogy miért ezt a ruhát választotta, azt mondta, hogy azért mert Vera Wang, és azért, mert piros:)

 

 


Nem tudom, hogy valaha láttam e Oscar díjátadón narancssárga estélyit, de Jennifer Hudson gondoskodott arról, hogy ez megváltozzon. Egyszerűen nem, nem, nem. Nem értem mi lett ezzel a nővel. Nem tudom, hogy tudatos volt e a fogyása, vagy pedig az őt ért tragédiák miatt veszített ennyi súlyt, de nem áll jól neki. Vicces, mert a díjátadót kísérő ’talk show-ban’ pedig pont dícsérték, illetve mondták, hogy kiadhatna egy fitness DVD-t. A ruha amúgy Versace, és a mell résznél megint nem túl előnyös Jennifernek.

 

 


Az est egyik legnagyobb csalódása számomra Penelope Cruz ruhája volt, ehhez nem is fűznék kommentárt. Legalább Javier Bardem jól néz ki :D

 

 


Összesen három említésre méltó sötét színű ruha volt. A legjobban ezek közül Marisa Tomei sötétkék Charles James ruhája tetszett. A ruha felsőrésze kicsit fura, de az alja nagyon nagyon tetszik!

 

 


Reese Witherspoon az unalmas mellett döntött. Hiába, nekem így is Doktor Szöszi marad.

 

 


És íme Helena Bonham Carter, aki sose okoz csalódást. Most a felemás cipő elmaradt, de a kis zászló kiválóan becsempészte Helena merész stílusát. A ruháját egyébként az a Colleen Atwood tervezte, aki az Alíz csodaországban c. film kosztümjeit is, és tegnap Oscar-ral is díjazták a munkáját.

 

 


Scarlett Johansson ruháit, szinte kivétel nélkül mindig szeretem, még ha a szakma nem is dicséri. Ez most se volt másként, gyönyörű testhez simuló Dolce and Gabbana ruhát viselt.

 

 


Amy Adams választásával is elégedett voltam, ő egy L'Wren Scott ruhát viselt. A ruha színe kiválóan passzolt a haja színéhez, de a kiegészítők nagyon rontották számomra az összhatást.

 

 


Penelope Cruz mellett Hilary Swank ruhája tetszett legkevésbé. Már alapból a színe furcsa, olyan, mintha a limuzinjából kilépve összekoszolta volna. A tervező itt is az Oscar-díjas Colleen Atwood volt.

 

 


És íme, a Fekete Hattyú két sztárja, Mila Kunis és Natalie Portman. Mila már a Golden Globe-on is nagyon tetszett, de most egyenesen az egyik kedvencem volt, imádtam a levendula színű Elie Saab ruhát.

 

 


Natalie ruhája szép volt, de nem nagy durranás, de pont így, visszafogottan szeretjük. Nagyon szurkoltam neki, hogy megkapja a legjobb női főszereplő díját, és sikerült is nyernie. A ruháját amúgy Rodarte tervezte, akinek a nevéhez fűződnek a Fekete Hattyú c. filmben látható balett ruhák is.

 

 


Az este legnépszerűbb színei a paszteles árnyalatok voltak, ezeket a ruhákat hagytam a végére, illetve utolsóként a legnagyobb kedvencemet mutatom meg. Cate Blanchett Givenchy ruháját először nem értettem, nagyon nem tetszett. Aztán minél többet néztem, annál jobban megtetszett. Egyedi. A színésznő pedig gyönyörű volt.

 

 


Nicole Kidman-nek és Gwyneth Paltrow-nak nem sikerült lenyűgöznie. Gwyneth egy sokkal szebb ruhában lépett fel – az egyik Oscar-ra jelölt dalt adta elő, de az is elég visszafogott volt.

 

 


A 14 éves Hailee Steinfeld első komolyabb szerepe máris Oscar-jelölést ért. Egy nagyon szép, halványrózsaszín Marchesa ruhát viselt. Reméljük a tehetsége mellett az ízlését is megtartja.

 

 


Nagy kedvencem a Florence and the Machine. Florence Welch énekelte a 127 óra c. film, díjra jelölt betétdalát tegnap éjjel. Nagyon tetszett a krémszínű, Valentino ruhája.

 

 


Melissa Leo Marc Bouwer ruhájának a kivitelezése nagyon tetszik, az anyag meseszép, de a fazon valahogy nem az igazi. Ettől függetlenül ő vihette haza a legjobb női mellékszereplőért járó szobrocskát, a ’The Fighter’-ben nyújtott alakításáért.

 

 


Ti felismeritek a következő hölgyet? Ő nem más, mint Mandy Moore. Megdöbbentő. Nem tudom, hogy plasztikáztatta e magát, de közel sem hasonlít arra a Mandy Moore-ra akire én emlékszem. Be se tenném a képét, de nagyon tetszik a ruhája, amit Monique Lhuillier tervezett.

 

 


Michelle Williams volt a legnagyobb csalódásom a Golden Globe-on, de most kellemes meglepetés volt. Gyönyörű, kifinomult, kicsit vintage hangulatot árasztó Chanel estélyit viselt.

 

 


És a kedvenc ruha díját nem más kapja, mint………..HALLE BERRY! Ami nem mondom, hogy meglepett, de nem rá tippeltem volna. Egyszerűen GYÖNYÖRŰ a Marchesa ruhája, ez jelenti számomra a hollywood-i glamour-t és csillogást.

 

 

 

 


És ezzel le is tudtuk a díjátadós időszakot :) Összességében megérte fent maradni fél 6-ig, mert ilyen esemény egy évben csak egyszer van :)

 

 

 

képek: temptalia.com, otrc.com, stylefrizz.com, hvg.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://glamorousplus.blog.hu/api/trackback/id/tr282697046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: mirror
süti beállítások módosítása