Glamorous Plus

Eleged van abból, hogy imádod a divatot, de az sokszor nem viszonozza? Miért lenne a stílus a vékony lányok kiváltsága? Szívesen olvasnál az aktuális trendekről, hírekről, duci lányokat érintő lehetőségekről? Valószínűleg jó helyen jársz :) Személyes tapasztalatok, vélemények, tippek, illetve hírek a nagy világból. xxx

Kategóriák

Látogatók

Web Counters
látogatás

Hozzászólások

SHOPAHOLIC – Tavaszi akció az F&F-nél

2011.03.26. 15:37 | crystalized | 1 komment

Végre hétvége! Ha van egy kis időtök, érdemes elnézni egy Tesco-ba, ugyanis most komoly kedvezménnyel juthattok F&F ruhákhoz!

Én tegnap a Váci úton lévő hipermarket-ben voltam, mivel tapasztalataim alapján, itt van – magasan – a legnagyobb választék ruhák terén. Itt elkülönítve voltak a 70%-os kedvezménnyel kapható darabok, de ezeken kívül a ruhák nagy részét 30%-al olcsóbban vehetjük most meg.

Személy szerint nem estem túlzásba hálisten, de azért beszereztem egy barack színű bolerót 2000 Forintért, illetve egy farmerborítású ballerina cipőt is vettem. Nagyon rég vágytam egy ilyesmi cipőre, és 2750 Forintért abszolút megérte. Mindkettő igazi tavaszi darab :)

Kössétek össze a kellemeset a hasznossal, és ha éppen arra végzitek a hétvégi nagy bevásárlást, nézzetek szét a ruha osztályon is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://glamorousplus.blog.hu/api/trackback/id/tr272773351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mzd · http://zoldhegyi.hu/blog 2011.03.26. 20:13:11

De jó, hogy képekkel illusztráltad!!!
Címkék: shopaholic
süti beállítások módosítása