Glamorous Plus

Eleged van abból, hogy imádod a divatot, de az sokszor nem viszonozza? Miért lenne a stílus a vékony lányok kiváltsága? Szívesen olvasnál az aktuális trendekről, hírekről, duci lányokat érintő lehetőségekről? Valószínűleg jó helyen jársz :) Személyes tapasztalatok, vélemények, tippek, illetve hírek a nagy világból. xxx

Kategóriák

Látogatók

Web Counters
látogatás

Hozzászólások

BASIC – A nagy fürdőruha bejegyzés

2011.04.04. 17:11 | crystalized | Szólj hozzá!

Már régóta készülök egy ilyen bejegyzésre, de gondoltam megvárom, amíg a nagyobb márkák előrukkolnak az új fürdőruha kollekciójukkal. Nos, ez a nap még nem jött el, de én mégis belevágok. Mint mindenki, én is csak magamból tudok kiindulni, hogy én hogy viszonyulok magamhoz, és más duci lányokhoz.

Klasszikus, két részes, bikinis fürdőruhám szerintem gyerekkorom óta nem is volt, de nem is vágyom rá. Néha szörnyülködöm a strandon, hogy egyes hölgyeknek mennyire nincs önkritikájuk….Az valahol természetes, hogy az idősebb, teltebb nők felveszik a megszokott bikinijüket, de egy 20 éves, molett lányt nem tudom, mi visz arra rá, hogy ilyen darabot válasszon. Bár ha belegondolok, valahol irigyelnem kéne az illető lányokat, hisz ez talán azt jelenti, hogy iszonyatos magabiztossággal rendelkeznek. Nos, én nem szolgáltatok senkinek alapot arra, hogy összesúgjon a hátam mögött, vagy, hogy közröhej tárgya legyek, így marad a kicsit többet takaró egyrészes, illetve a tankini.

Lusta voltam belenézni a fiókba, de azt hiszem, négy fürdőruhám van. Egy sima, fekete, klasszikus egyrészes, nyakbakötős Triumph, illetve három F&F darab. Két tankini, és egy másik egyrészes. Én két megoldást szoktam alkalmazni. Az egyik a tankini párosítva egy rövidnacival, a másik az egyrészes, ami mellé a parton rögtön felveszek valami strandkendőt. Természetesen egyrészeshez is fellehet venni egy rövidnadrágot, illetve a tankinis megoldás esetén is tekerhetünk magunk köré valamit.

Tavaly nyaralás előtt kétségbeesetten kerestem egy új fürdőruhát, mert a régi elszakadt. Gyorsan elmentem egy Triumph-ba és megvettem az elsőt, ami tetszett. Aztán nyaralás után mentünk a Tesco-ba, és akkor döbbentem rá, hogy micsoda választék van az F&F kínálatában. Nagyon szép darabokat lehet kifogni, mind tankinik, mind egyrészes fürdőruhák terén, és az áruk se horribilis. Ekkor vettem még három fürdőruhát – leértékelve, és a következő nyaralásomra már vittem mindet :)

Tehát elsőszámú plus size fürdőruha lelőhelyként most is az F&F-et javaslom. Mikor voltam ott pár hete, már kint voltak az új darabok, és láttam nagyon nagyon szépeket, 4-5.000 Forintért. Valószínűleg ez az ár a következő hónapokban csak csökkenni fog, illetve új darabok is érkeznek majd. Az F&F honlapján szétnézve még csak a tavalyi kollekció van fent, de azért mutatok pár képet. Az utolsót már régen kinéztem, de hozzánk vagy nem jutott el, vagy lemaradtam róla…


Egyik kedvenc plus size márkám, az Evans fürdőruhák terén is az egyik legjobb, talán itt találtam a legnagyobb választékot. Mellesleg most rengeteg dolog le van értékelve 50%-kal, beleértve csinos strandruhákat, kendőket, stb. Érdemes szétnézni! Itt a fürdőruhák 22-30 font körül vannak. Itt az első tetszik legjobban :)


Említésre méltó még a Torrid kínálata, de ők mindenben mindig az élen járnak. Itt szintén még a tavalyi darabok vannak fent, szóval nem is mutatok nektek sokat belőle. Ha kész lesznek az új, nyári kollekciók, úgyis írok majd róla bejegyzést.


Mint említettem, én szoktam hordani kis, rövidnadrágot a fürdőruháimhoz. Ezt olyan lányoknak ajánlom, akik erősek combban, és nem feltétlenül szeretnék mutogatni. Így is nagyon ízlésesen meglehet oldani a strandolást. A három nadrág közül nekem az első tetszik legjobban, de nagyon jól lehet kombinálni a másik kettő, kicsit fiúsabb, szörfösebb, de mégis csajos kivitelezésű nadrágot. Ezeket is a Torrid-on találtam.


Tehát összességében én azt mondom, hogy természetes, hogy egy ducibb lány próbálja takargatni magát, de egy kis kreativitással nem kell a strandolásnak egy kellemetlen élménynek lennie. Mindenképp érdemes több fürdőruhát végig próbálni, mielőtt megvesszük, hogy tudjuk, melyik fazon is áll nekünk a legjobban. Minden alak más és más, mindenkinek más áll jól. A hátrányunkból is tudunk előnyt kovácsolni!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://glamorousplus.blog.hu/api/trackback/id/tr792799283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: basic
süti beállítások módosítása