Glamorous Plus

Eleged van abból, hogy imádod a divatot, de az sokszor nem viszonozza? Miért lenne a stílus a vékony lányok kiváltsága? Szívesen olvasnál az aktuális trendekről, hírekről, duci lányokat érintő lehetőségekről? Valószínűleg jó helyen jársz :) Személyes tapasztalatok, vélemények, tippek, illetve hírek a nagy világból. xxx

Kategóriák

Látogatók

Web Counters
látogatás

Hozzászólások

SHOPAHOLIC - Forever 21

2011.02.04. 19:00 | crystalized | Szólj hozzá!

Nincs egy hete, hogy itthon készülődtem egy szülinapi bulira, amikor izgatottan hívott a legjobb barátom (Dávid - Je suis un prince - szememben a legjobb férfidivattal foglalkozó blog, nézzétek meg! :) ). Sokszor sírtam neki, hogy akarok rendelni a Forever 21-től, de mivel az ő rendelését is 10.000 Ft vámmal sújtották a határon az élből magas postaköltségen felül, így inkább nem próbálkoztam.

Na de, az izgatottságának oka az volt, hogy felfedezte, már euróban listázza az oldal a termékeket, és a postaköltséget se dollárban mutatja már. Ezt nekem is ellenőriznem kellett, és tényleg. Sőt, fontra is állíthatjuk a számlálót, bár kiszámoltam, hogy ha euróban vásárlunk, érdekes mód jobban kijövünk. A postaköltség így 3.95 font, vagy 6 euró. 

Az egyetlen fájó pont, hogy látszik, az árakban azért bele van kalkulálva a kimaradó összeg, így egy kicsit drágábban, de legalább nyugodt szívvel vásárolhatunk a Forever 21 honlapján.

Pár hónapja olvastam, hogy Bécsben F21 üzlet nyílik márciusban, ezt Dáviddal mi magunk is láttuk decemberben, mikor arra jártunk. Nem tudom, mikor jutunk ki újra, de akkorra már biztos fel is próbálhatjuk személyesen a ruhákat :)

A kínálatról annyit, hogy szerintem nagyon jó ruhákat ajánlanak kedvező áron. XL, 1X, 2X, 3X-es méret közül választhatunk, de a mérettáblázat segít, hogy tudjuk, mi is a méretünk. Naponta frissül a készlet, érdemes folyamatosan figyelemmel követni, hogy milyen darabok kerülnek fel :) Szokásomhoz híven kiválogattam pár nekem tetsző darabot, amint lesz egy kis pénzem, tuti rendelek ezek közül 1-2-t. Azzal a sötétkék zakóval például már régóta szemezek :)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://glamorousplus.blog.hu/api/trackback/id/tr172639170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása