Glamorous Plus

Eleged van abból, hogy imádod a divatot, de az sokszor nem viszonozza? Miért lenne a stílus a vékony lányok kiváltsága? Szívesen olvasnál az aktuális trendekről, hírekről, duci lányokat érintő lehetőségekről? Valószínűleg jó helyen jársz :) Személyes tapasztalatok, vélemények, tippek, illetve hírek a nagy világból. xxx

Kategóriák

Látogatók

Web Counters
látogatás

Hozzászólások

BEAUTY - LUSH mennyország

2011.03.20. 17:52 | crystalized | Szólj hozzá!

Mielőtt az ember belefog egy blog-ba, szépen átgondolja, hogy úristen, mikről is fogok írni. Megfogalmazódik benne pár téma, amit aztán vagy kiír magából, vagy nem. Nekem az egyik ilyen dolog, ami elsőként beugrott, az a LUSH. Eddig érlelődött a gondolat, mindig halasztgattam, de eljött az ideje, hogy megosszam veletek a top….hát mennyi is legyen?! – én a top 13 termékemet mutatom meg nektek :) Tudom, hogy nem a legolcsóbbak, de mindenkinek van valami szenvedélye. Nekem a LUSH jutott :)

Még 2007-ben voltam először Lush üzletben, Londonban. Már akkor is magával ragadott az illat, amit már a bolt előtt pár méterrel érezni lehetett. Akkor a kis pénzemből nem sikerült semmit se vennem, amúgy is csak egy barátnőmet kísértem. Ahogy 2010-ben is, amikor a legjobb barátnőmmel beugrottunk az Árkád-ban található boltba. Nem terveztem, hogy veszek bármit is, de valahogy beszippantott a hely. Ekkor még csak két dolgot vásároltam, de kaptam egy katalógust, ami egyet jelentett a Lush-os végzetemmel :)


A kisebb beszámolómért kattintsatok a TOVÁBB gomra!

A két termék, amibe először beruháztam egy hajvégápoló és egy száraz sampon volt. Világéletemben sok és göndör hajam volt, de az utóbbi években eléggé elgyötörtem, a hajvégeim elég töredezettek lettek , és kicsit hullani is kezdett a hajam. Elkezdtem használni mindenféle drága kencét, de igazán semmi se segített. Még a fodrászom is szólt, hogy valamit kezdjek a hajammal, mert ez így nem lesz jó… - amiket ő javasolt, természetesen azok se váltak be.

És ekkor találtam rá az R&B hajvégápolóra. 3290 Forint egy dobozzal, de szerintem egy tégely kb. 7-8 hónapra biztos elég, hisz az olajos, vajas összetevők miatt (olívaolaj, kókuszolaj, avokádóolaj, jojobaolaj, kandelilla viasz) csak nagyon kevés kell egy alkalomra. Használhatjuk száraz és vizes hajra is, nálam az utóbbi módszer vált be. Egyszerűen teljesen rendbe tette a hajvégeim, ez az első számú kedvencem a Lush-tól! Az illata elsőre kicsit erős, de nagyon finom…és legalább hajmosás után 2-3 nappal is érzem még! :)


A másik termék, pedig mint említettem egy száraz sampon volt, ami a Squeaky Green névre hallgat. Beszélgettünk az eladóval, és vázoltam neki a helyzetet: a hajam se nem konkrétan zsíros, se nem száraz. A hajtöveim inkább zsírosak, a hajam hossza pedig sokkal inkább száraz. Ő ajánlotta ezt a zöld csodát, aminek nagyon szeretem a gyógynövényes illatát, hisz csalánból, rozmaringból és borsmentából készítik. 2190 Forint az ára, de szerintem ez is elég bőven úgy 5-6 hónapra, pedig én 2-3 naponta mosok hajat. Mindenkinek ajánlom a szárazsamponokat, mert amellett, hogy nagyon környezetbarátok, nagyon sokáig tart, mire elfogynak!


Én most vásároltam új száraz sampont, és mivel minél több dolgot szeretnék kipróbálni, egy NEW nevezetű korongot választottam. Mint említettem, volt egy hajhullós időszakom, így ideálisnak éreztem, ha ezt a sampont választom, hisz ez frissíti és kiegyensúlyozottá teszi a fejbőrt, illetve stimulálja a szőrtüszőket. Az összetevőket tekintve ez is főleg borsmentát, rozmaringot és csalánt tartalmaz, de az illóolajoknak köszönhetően teljesen más, intenzívebb illata van, mint a Squeaky Green-nek, és ezt talán még jobban kedvelem, mint az előzőt.


A Squeaky Green kicsit kiszárította a hajam, ezért vettem egy American Cream hajkondícionálót, amit csak szomorúbb napokon használok. Na jó, igazából ez nem volt olyan tudatos vásárlás – megszagoltam az üzletben, és egyszerűen nem tudtam otthagyni. Eperből, vaníliából és narancsból készítik, és ez is tartós, hisz kevés kell belőle a hajra. Én a legkisebb tubussal vettem, ez 1590 Forintba került.

 

 


Ezennel végeztünk is a hajápolókkal. Ezek bőven kielégítik egy hozzám hasonló, kényes hajú lány igényeit. Ezeken kívül csak egy Tony&Guy hajregeneráló spray-t használok, főleg akkor, ha vasalom a hajam.

A következő nagy kedvencem – talán még nagyobb mint az R&B – a Coalface édesgyökeres, faszenes arctisztító. Elég zsíros bőröm volt/van, de amikor elkezdtem használni a Coalface-t hetekig nem volt egy pattanásom se. Azóta persze kicsit hozzászokott a bőröm, és újra kipattog néha, de mindenképp jobb a helyzet, mint a termék használata előtt volt. Az elején annyira belelkesültem, hogy kb. minden nap használtam, de nagyon kiszárította a bőröm. Tapasztalat teszi a mestert – 2-3 alkalom hetente bőven elég a Coalface-ből. Kinézetre egy kis széndarabra hasonlít az egész, ami szintén elég hosszú hónapokra – én Karácsonyra kaptam, és még mindig megvan a fele. 1990 Forint az ára / 100gr.

 

 


Az előbb említett Karácsonyi csomagban még két termék volt. Erről a csomagról annyit kell tudni, hogy a legjobb barátnőmmel – Nitukám ezúton is puszillak :) - megbeszéltük, hogy mindketten választunk 3-3 terméket a Lush-ból, hisz mindketten ennek örülünk a legjobban. Tehát, még két dolgot választottam a csomagomba, egy Helping Hands kézkrémet és egy King of Skin body butter-t.

A Helping Hands kézkrémből én a 45 gr-os, kisebb kiszerelést választottam, így mindig elfér a táskámban. Tökéletes választás a kiszáradt kézre, bár mivel én az illatát kevésbé kedvelem, inkább éjszakára szoktam használni. Ez 1890 Forintba kerül!

 

 


Na de a King of Skin…egyszerűen kihagyhatatlan! Imádom az illatát, meglepő, de a strandra emlékeztet – talán kicsit olyan naptejes, vagy nem is tudom. A fő összetevők kakaóvaj, banán, avokádó és shea vaj. Egyetlen probléma van vele – elég kevés alkalomra elegendő, én olyan 5-6 fürdésnél nem tudtam tovább húzni. Ja igen, fürdés után szoktam bekenni magam vele, és leöblíteni se szoktam! 1690 Forintba kerül egy tömb.

 

 


Másik kedvelt – hivatalosan masszírozó testápoló, de én ezt is ugyanúgy használom, mint a King of skin-t – a Strawberry feels forever. Az eperpüré és hibiszkuszvirág-kivonat miatt ennek az illata is imádnivaló, egy finom eperturmixra emlékeztet. Ez nálam kicsit tovább ki szokott tartani, mint az előző testápoló, de az ára is magasabb egy kicsit : 1990 Forint.

 

 


Harmadik kedvenc testápolóm a Once a Year, ami még egy Karácsonyi termék volt, sajnos már nem lehet kapni, bár  nekem még van belőle itthon két darab :) Egy mikulás bajuszt ábrázol a tömb, ami tele van csillámporral. Nem tudom mik a hivatalos összetevők – feltételezem valami ünnepi, narancsos, szegfűszeges illatvilág lehet, de engem fincsi rágógumira emlékeztet :)

 

 


Szintén Karácsonyi termék volt – de még az Árkád-ban lehet kapni, a többi üzletben nem igazán figyeltem – az Angels’ Delight szappan! Lehet, hogy állandó termék lett belőle, mert a honlapon is fent van még, de nem akarok hülyeséget írni. Az illata a gumicukoréra emlékeztet, ami belengi az egész fürdőszobát. Imádom benne a kis csillám díszeket :) 100 gr-t 890 Forintért vehetünk/ vehettünk.

 

 


Végül, de nem utolsó sorban, szeretném megmutatni a három kedvenc fürdőgolyómat. A Lush-ban rengeteg golyó közül válogathattok, de vannak például szilárd habfürdők is. Az első számú kedvencem közülük a Mrs. Whippy, ami nagyon mókásan pezseg. Az illata hivatalosan az eperre hajaz, de engem sokkal jobban emlékeztet valamiféle égetett cukorra, és a boltban is így ajánlotta az eladólány. Egyszerűen fantasztikus, az illatát még napokig érzem a fürdőszobában – pár ez a többi fürdőgolyóra is vonatkozik. A vizet pedig meseszép rózsaszínre színezi. (990 Forint)

 

 


A második kedvencem a Sex Bomb. Ilyet vettem több barátnőmnek is Karácsonyra. Nem csak azért, mert fergeteges illata van, hanem mert a benne rejlő rózsa miatt egyszerűen gyönyörű. (1390 Forint)

 

 


A harmadik – és egyben utolsó termékem pedig a Cinders. Ő is Karácsonyi termék volt, de még kapható, 690 Forintba kerül. Iszonyatosan finom, ünnepeket idéző, fahéjas illata van. A sárga golyó rengeteg piros, pattogós cukorkát rejt, amiknek nagyon vicces hangja van a vízben. Pont ma fürödtem egy ilyen golyóval, és most is érzem az illatát :) (690 Forint)

 

 


Azt hiszem nagyjából ennyi volt a nagy Lush posztom, bár biztos tudnék még írni dolgokat. Ha rossz napod volt, fáradt és nyűgös vagy, térj be egy Lush üzletbe. A meglepően kedves kiszolgálás mellett, biztos, hogy valami olyasmivel térsz haza, ami szebbé varázsolja a napodat!

Internetes és telefonos vásárlást/ rendelést is fogadnak, szóval ha vidéki vagy, akkor is élvezheted a Lush nyújtotta örömöket!

A képekért és az alap infokért köszönet a lush.hu-nak! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://glamorousplus.blog.hu/api/trackback/id/tr882756428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: beauty
süti beállítások módosítása